sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Simppeliä Joulua

Tämä oli hyvä haaste, Lauran korttihaaste, minulle, jolla on tapana jatkaa liian kauan kortin tekoa,
vähän vielä jotain.
Oikeastaan niin kävi nytkin. Eilen illalla kortti oli todella yksinkertainen, kierrätyspahvia ja sydämet.
Tänään toiset sydämet saivat jo valkoista väriä.



















Tein pari muutakin.
Kuusi on eilen tehty, ei enää lisäilyjä tänään, hurraa.
Ikkuna-aiheeseen tuli tänään jo sisustusta lisää. Niinpä.












Ai niin ja pöydältä löytyi vielä tää sydänaihe, jossain olikin sydänkorttihaaste. Hei haasteisiin osaa ottavat, miten saatte pysymään haasteet kasassa?
Minä en muista, ainakaan vielä, missä oli mitäkin.
Nyt keksin, lukijaksi liittyminen taitaa olla se juttu!

2 kommenttia:

  1. Monta kivaa joulukorttia olet tehnyt :)
    Minulla pysyy haasteen muistissa, kun olen tehnyt niistä listan blogin sivupalkkiin, bloggerin ulkoasu sivulta esim. blogiluettelo- niminen gadget. Olen lajitellut ne "uusin ensiksi", niin listasta näkee kun, haasteeseen tulee uusi postaus, ja tietää käydä vilkaisemas onko onni suosinut.
    Lukijaksi liittyminen johtaa samaan lopputulokseen :)

    VastaaPoista